Poštovani sadašnji i budući korisnici PILE I VILE Bicikl servisa, molimo vas pročitajte ovaj sažeti uvod kako bi nama olakšali, a sebi uljepšali cijelo iskustvo u našem servisu.
-Budući da nas je malo a želimo vam dati puno i naplatiti realno, naše radno vrijeme servisa sa strankama je od PON-PET od 09-15 h.
-Ako želite popričati sa serviserima i tražite savjete, sugestije ili samo volite biciklističku spiku molimo vas dođite u gore navedeno vrijeme.
-Ako pak sve znate i sve vam je super jasno, imate potpuno povjerenje u naše odluke, bicikl možete ostaviti/pokupiti i iza 15 h sve do 18 h, a subotom od 08-13 h. (bez brige, svakako vas nazovemo da provjerimo sve prije nego što krenemo u akciju)
-Što se tiče bicikala, naš servis otvoren je za sve marke bicikala izuzev bicikala iz šoping centara.
-Molimo Vas za razumijevanje u sljedećem: -stvarno možemo popraviti svaki bicikl koliko god bio kompliciran ili nesvakidašnji, star, mlad, skup ili jeftin. Jedini ograničavajući faktori su vrijeme i novac. Budući da ne želimo da platite servis ili popravak vise no što je vrijednost bicikla i ne želimo da bicikl kod nas prezimi,uvijek ćemo vam reći ako je to slučaj i ukazati vam sljedeće najbolje rješenje.
-Zbog kvalitetnije i efikasnije organizacije servisa, bicikle na servis zaprimamo uz prethodnu najavu dolaska na servis.
-Možete i doći kao padobranci no imajte na umu da u tom slučaju riskirate duže čekanje. Najavu dolaska i rezervaciju termina možete izvršiti putem telefona, e-maila ili obrasca za slanje upita ispod.
-Na našem cjeniku servisa nećete pronaći cijene za svaku uslugu posebno već servisne pakete i cijene nekih predvidivih zahvata.
-Kroz naše iskustvo servisa primijetili smo da kada je bicikl redovito servisiran šansa za izvanredni kvar, samim time i popravak se puno umanjuje. Iz tog razloga nudimo servisne pakete gdje naši serviseri provjere svaku komponentu vašeg bicikla i u dogovoru s vama ju po potrebi mijenjaju. To ne znači da ne radimo male popravke, nego ih naplaćujemo po utrošenom vremenu. Ako je bicikl redovito servisiran i održavan, komponente je lakše i brže zamijeniti, samim time trošak vremena a i na kraju novaca je manji.
-U slučaju zamjene komponenti na biciklu, vrijeme je novac i vjerujemo da ovim pristupom svi prosperiraju. (primjerice, zamjena hidraulične kočnice nije ista na svakom biciklu, neki bicikli imaju bužire na okviru, neki kroz okvir, negdje je potrebno raskopati pola bicikla kako bi nešto zamijenili, a negdje su inženjeri mislili na servisere i odlučili nam olakšati posao a samim time i vama uštedjeti novac)
-Kod nas svaki bicikl prije servisa ili većeg popravka ide na pranje.
-Kako bi mogli što bolje vidjeti stanje komponenti i bicikla (a i kako bi i dalje voljeli svoj posao) svaki bicikl koji nam ostavite na servisu prije servisa detaljno operemo.
Korištenjem kontakt obrasca pristajete na korištenje unešenih podataka u svrhu odgovora na vaš upit.